Від теорії до практики: друге заняття Школи розвитку ІТ-компетентності

Сучасна освіта ставить перед педагогами виклик: як зробити навчання цікавим, інтерактивним та ефективним? Відповідь – у використанні сучасних цифрових інструментів та інтерактивних вправ, які перетворюють урок на захопливу гру.

Під час другого заняття Школи розвитку ІТ-компетентності учасники ознайомилися з популярними онлайн-платформами: Kahoot, LearningApps, Wordcloud, Rebus та Wordwall. Кожна з них дає можливість створювати різноманітні інтерактивні завдання, які оживляють освітній процес і допомагають ефективніше залучати студентів.

Особливу увагу приділили Kahoot – платформі для створення вікторин, квестів та інших інтерактивних форматів. Педагоги не лише вивчили теоретичні основи роботи з цим інструментом, а й на практиці перевірили його можливості, взявши участь у вікторині, яку провела методистка ЗДЦПТО Вікторія Листопад.

Практична частина заняття була насиченою: учасники навчалися створювати кросворди, ребуси, анаграми та «хмари слів» за допомогою різних додатків. Виявилося, що робота з інтерактивними вправами – це не лише просто, а й захопливо та творчо.

На завершення педагоги отримали домашнє завдання – створити власні «кахути». Це допоможе закріпити нові навички та застосувати їх у своїй педагогічній практиці.

Тетяна МАВДРИК