Професійна освіта має випереджати час, а не наздоганяти його!

Як інтегрувати цифрову революцію та критично важливі навички у зміст підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю? Відповіді на ці гострі виклики шукали педагоги-практики 23 жовтня 2025 року під час роботи секції  професій електротехнічного напрямку. Навички 4К та цифрова трансформація

Центральною темою секції стала «Виклики та перспективи модернізації змісту професійної освіти електротехнічних професій в ЗПО». Захід об’єднав педагогічних працівників, які прагнуть зробити освітній процес максимально релевантним вимогам ринку праці.

Робота секції розпочалася з ґрунтовного обговорення ключових положень Закону України «Про професійну освіту» та їхнього практичного впровадження.

Особливу увагу приділили необхідності розвитку у здобувачів освіти «навичок 4К» (критичне мислення, комунікація, креативність, кооперація), які визнані світовою спільнотою як критично важливі для кваліфікованого робітника електротехнічного профілю.

У фокусі обміну досвідом було використання сучасних цифрових ресурсів у процесі професійної підготовки. Педагоги-практики поділилися ефективними методами, підтверджуючи, що цифрові навички є необхідною умовою для майбутніх робітників.

Учасники ознайомились із новітнім навчально-методичним забезпеченням – відбулася презентація навчального посібника «Технічне обслуговування і ремонт електроустаткування промислових підприємств FlipBuilder», який допоможе викладачам у підготовці фахівців.

Засідання секції стало важливим кроком у визначенні стратегічних напрямків для оновлення та модернізації змісту професійної освіти електротехнічних професій.

Вікторія КЛЮЧНИК