ЯК ЗМОДЕЛЮВАТИ СУЧАСНИЙ УРОК МАТЕМАТИКИ?
Онлайн вебінар «Сучасний урок математики в умовах оновлення змісту освіти», який відбувся відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру, об’єднав більше шестидесяти викладачів математики області навколо шляхів розв’язання проблеми побудови сучасного уроку на засадах створення цілісного освітнього простору, у якому математика природно пов’язана з іншими навчальними дисциплінами. Вимога оволодіння здобувачами освіти знаннями і формування в їх свідомості цілісної картини світу регламентована чинними нормативними документами та актуальна для сучасного інформаційного суспільства.
На вебінарі викладачі ознайомилися з теоретико-методичними аспектами моделювання сучасного уроку математики, сучасними формами організації навчальних занять на онлайн уроках, застосуванням інноваційних методів навчання та сучасного інструментарію.
В практичній частині вебінару досвідом роботи із шляхів підвищення ефективності підготовки здобувачів освіти ЗП(ПТ)О до зовнішнього незалежного оцінювання з математики поділився Бобилєв Дмитро Євгенович, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри математики та методики її навчання Криворізького державного педагогічного університету.
Прокоментовано, переглянуто і обговорено відеофрагмент уроку з математики викладача Криворізького професійного гірничо-електромеханічного ліцею Журавльової В.І «Реалізація сучасних підходів до вибору форм та методів навчання. Створення проблемних ситуацій на уроках математики» на якому викладач продемонструвала сучасні підходи до вибору форм та методів навчання, створення проблемних ситуацій на уроках математики.
Ключ до успішного майбутнього, до розвитку суспільства в інтересах людини полягає у організації освітньої діяльності, яка ґрунтується на «цілісності знань» та «цілісності світу».
Віктор ВАСИЛИНЕНКО
Директор НМЦ ПТО
у Дніпропетровській області