Визначаємо пріоритети інформаційно-комунікаційного контенту  ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини у 2021-2022 н.р.

 

На виклики сьогодення  та відповідно до проголошеної Міністерством освіти і науки комунікаційної стратегії  2019-2022 років навчально-методичним центром профтхеосвіти у Дніпропетровській  проведено засідання секції координаторів по комунікаційним зв’язкам ЗП(ПТ)О щодо пріоритетів інформаційно-комунікаційного контенту  у 2021-2022 навчального року.

В рамках заходу презентовано:

-                     моніторинг сайтів ЗП(ПТ)О області «Ефективний комунікативний засіб чи просто «щоб було»;

-                     методологічний супровід роботи щодо співпраці зі інформаційно-комунікаційними засобами;

-                     особливості використання маркетингових комунікацій для забезпечення успіху ЗП(ПТ)О на ринку освітніх послуг;                                    

-                     міжтериторіальна комунікація і кооперація ЗП(ПТ)О та соціальних партнерів в рамках новостворених адміністративно-територіальних громад для формування робітничого потенціалу регіону.

Учасники секції при обговоренні надали пропозиції:

-                     до конструктивних змін у підходах щодо висвітлення власного досвіду  з урахування інклюзивної та гендерно-чутливої системи консультування з питань кар’єрного розвитку населення різної вікової категорії та соціального статусу;

-                     консультування, навчання педпрацівників та адміністративного персоналу  сучасними маркетинговим технологіям.

Віктор Василиненко,

директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області