Визначаємо пріоритети інформаційно-комунікаційного контенту ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини у 2021-2022 н.р.
На виклики сьогодення та відповідно до проголошеної Міністерством освіти і науки комунікаційної стратегії 2019-2022 років навчально-методичним центром профтхеосвіти у Дніпропетровській проведено засідання секції координаторів по комунікаційним зв’язкам ЗП(ПТ)О щодо пріоритетів інформаційно-комунікаційного контенту у 2021-2022 навчального року.
В рамках заходу презентовано:
- моніторинг сайтів ЗП(ПТ)О області «Ефективний комунікативний засіб чи просто «щоб було»;
- методологічний супровід роботи щодо співпраці зі інформаційно-комунікаційними засобами;
- особливості використання маркетингових комунікацій для забезпечення успіху ЗП(ПТ)О на ринку освітніх послуг;
- міжтериторіальна комунікація і кооперація ЗП(ПТ)О та соціальних партнерів в рамках новостворених адміністративно-територіальних громад для формування робітничого потенціалу регіону.
Учасники секції при обговоренні надали пропозиції:
- до конструктивних змін у підходах щодо висвітлення власного досвіду з урахування інклюзивної та гендерно-чутливої системи консультування з питань кар’єрного розвитку населення різної вікової категорії та соціального статусу;
- консультування, навчання педпрацівників та адміністративного персоналу сучасними маркетинговим технологіям.
Віктор Василиненко,
директор НМЦ ПТО
у Дніпропетровській області
|