ОБМІН ТВОРЧИМИ НАДБАННЯМИ ВИКЛАДАЧІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЗП(ПТ)О ОБЛАСТІ «МОЯ ФОРМУЛА УСПІХУ»

З метою підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та гідно з планом НМЦ ПТО відбулося засідання секції викладачів природничих дисциплін у формі вебінару за темою «Формування у здобувачів освіти актуальних ключових компетентностей засобами природничих дисциплін. Теорія і практика»

Обговорювали питання:

-                     державної підсумкової атестації у 2020/2021 навчальному році, зовнішнього незалежного оцінювання;

-                     формування у здобувачів освіти актуальних ключових компетентностей засобами природничих дисциплін.

Творчими надбаннями поділились:

Ø Гапоненко О.М., викладач КЦПОРКТРС – «Організація проєктної  діяльності як дієвий засіб формування екологічної компетентності  випускника ЗП (ПТ)О»

Ø Ірха О.М., викладач АЦППРК – «Використання елементів  ділової гри на уроках хімії»

Ø Чернявська О.М., викладач КНВЦ – «Впровадження елементів STEM-освіти  при викладанні природничих дисциплін»

Ø Іванченко І.Ю., викладач ДЦПТОТС – «Використання сучасних інформаційних технологій в освітньому процесі»

Ø Аванесян А.С., викладач ЦППРК №1 – «Презентація уроку-форуму «Роль світової громадськості у розв’язанні глобальних проблем людства»»

Ø Руденко Л.Л., викладач ПТУ №2 – «Технології дистанційного та змішаного навчання у викладанні предметів природничого циклу»

Ø Єфремова О.П., викладач МЦППВ -  провела майстер-клас: «Використання проєктних технологій для формування ключових компетентностей здобувачів освіти».

Сучасному викладачу важливо вміти організувати навчання так, щоб воно стимулювало інтерес, бажання разом думати і дискутувати, ставити оригінальні питання та оцінювати нестандартні ситуації, проявляти незалежне креативне мислення, формулювати ідеї, висловлювати різноманітні точки зору.

Ефективність формування у здобувачів освіти актуальних ключових компетентностей значною мірою залежить від уміння викладача правильно вибрати методи і прийоми навчання в конкретних умовах для кожного заняття чи уроку. Рівень професійної підготовки викладача є пріоритетною складовою успішності закладу освіти і дає можливість урізноманітнити освітній процес, підсилити в ньому діяльнісну складову, спрямувати її на формування компетентностей, які відповідають вимогам часу.

За підсумками секції викладачів природничих дисциплін розроблено рекомендації практичного використання в роботі.

         Матеріали секції розміщено на сайті НМЦ ПТО в розділі Віртуальна методична допомога ЗП(ПТ)О підрозділі матеріали секції.

                                                                     Віктор ВАСИЛИНЕНКО,

                                                             директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області