Навчально-практичні центри – модернізація профосвіти (інтерв’ю на Українському радіо Дніпро (87,5 FM) в рубриці «Тема дня» Віктора Василиненка, директора НМЦ ПТО у Дніпропетровській області)
Нагальним питанням щодо модернізації освітнього процесу в професійній (професійно-технічній) освіті є створення на базі закладів профосвіти навчально-практичних центрів (НПЦ) - осередків, що сприяють обізнаності здобувачів освіти сучасних технологій виробництв, підвищенню фахової компетентності педагогів, надають можливість ЗП(ПТ)О забезпечувати запити виробництв.
В інтерв'ю на Українському радіо Дніпро (87,5 FM) в рубриці «Тема дня» Віктор Василиненко висвітлив питання:
- основні напрямки модернізації освітнього процесу в професійній (професійно-технічній) освіті;
- види НПЦ – їх призначення та практичне використання;
- тенденції розвитку мережі НПЦ на Дніпропетровщині;
- позитивні результати діяльності цих центрів;
- кошти, за які функціонують навчально-практичні центри;
- відбір ЗП(ПТ)О для створення НПЦ;
- роль методичної служби у створенні та організації діяльності НПЦ.
Зазначено, що в лютому 2021 року до Міністерства освіти і науки подано 109 заявок на створення навчально-практичних центрів (НПЦ). Дніпропетровська область увійшла у трійку лідерів: 8 закладів надали заявки для створення 9 центрів.
Впевнені, що використовуючи можливості НПЦ активізується позиціювання робітничих професій із орієнтацією на виробника, що сприяє формуванню робітничого трудового потенціалу на потреби регіону/держави та мотивує громадян навчанню протягом всього життя.
Інтерв’ю за посиланнями:
Олена Гришаєва,
заступник директора НМЦ ПТО
у Дніпропетровській області