ТРЕНІНГ, ЯК ФОРМА УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
На виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості природничо-математичної освіти, НМЦ ПТО у Дніпропетровській області розроблений інноваційний методичний проект «Методичний супровід підвищення професійної компетентності викладачів математики», в якому передбачена переорієнтація основних цілей роботи методичних об’єднань з трансляції педагогічного досвіду на модерацію процесу підвищення кваліфікації викладачів, засобами майстер-класів та тренінгів. На 2015-16 н.р. заплановано проведення ряду заходів тренінгового змісту. На першому засіданні, викладачі розглянули основні ефективні прийоми вивчення нового матеріалу.
Зібрання викладачів математики пройшло у формі тренінгу та педагогічного майстер-класу, як головного засобу передачі нових ідей в педагогічній практиці.
На тренінгу викладачі ознайомились з теорією розв’язку винахідницьких задач, порівнювали пасивні та активні методи навчання, за допомогою таких форм та технік інтерактивного навчання як «Броунівський рух», «Обговорення в колі», «Мозаїка», «Кольоровий індекс», гра «Асоціація» опрацювали чотири форми організації інтерактивного навчання (фронтальні, навчання в грі, кооперативні та навчання в дискусії). Викладачі актуалізували свідоме, ефективне оволодіння інноваційними методами та прийомами навчання через практичну діяльність.
Обласна методична служба ПТО активно впроваджує інтерактивні методики у підвищенні професійного рівня педагогів ПТНЗ.
М.М.Корнієнко,
в.о.директора НМЦ ПТО
у Дніпропетровській області