ТРЕНІНГ, ЯК ФОРМА УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
На виконання Державної цільової соціальної програми підвищення якості природничо-математичної освіти, навчально-методичним центром розроблений інноваційний методичний проект «Методичний супровід підвищення професійної компетентності викладачів хімії», в якому передбачена переорієнтація основних цілей роботи методичних об’єднань з трансляції педагогічного досвіду на модерацію процесу підвищення кваліфікації викладачів, засобами майстер-класів та тренінгів.
Для реалізації такого підходу семінар викладачів хімії пройшов у формі тренінгу та педагогічного майстер-класу, як головного засобу передачі нових ідей в педагогічній практиці. Майстер-клас відбувся у формі захисту навчальних проектів учнів, на якому викладач показала основні підходи до організації проектної діяльності в позаурочний час.
На тренінгу викладачі порівнювали пасивні та активні методи навчання, за допомогою таких форм та технік інтерактивного навчання як «Броунівський рух», «Обговорення в колі», «Мозаїка», «Кольоровий індекс», гра «Асоціація» опрацювали чотири форми організації інтерактивного навчання (фронтальні, навчання в грі, кооперативні та навчання в дискусії).
На майстер-класі «Я роблю це так …» викладач показала на практиці впровадження Інтернет-сервісів для організації дистанційного навчання учнів.
Викладачі актуалізували свідоме, ефективне оволодіння інноваційними методами та прийомами навчання через практичну діяльність.
В.М. Василиненко
Директор НМЦ ПТО
у Дніпропетровській області