На Дніпропетровщині формуються нові підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами

 

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області організував проведення круглого столу на тему: «Мультидисциплінарний підхід в організації навчання учнів з особливими потребами в системі профтехосвіти Дніпропетровської області», учасниками якого були керівники, педагоги, практичні психологи, соціальні педагоги ПТНЗ області, а також завідувач обласного методичного центру практичної психології та соціальної роботи, лікар-психіатр міського психоневрологічного диспансеру, практичні психологи обласного наркологічного диспансеру, представник обласної громадської організації УТОГ.

Ця зустріч обумовлена тим, що в закладах ПТО області в поточному році отримують професійну освіту 435 осіб з особливими потребами. Серед них діти-інваліди, особи з вадами психофізичного розвитку, діти-сироти, іншими хронічними захворюваннями, випускники спецшкіл-інтернатів, навчально-реабілітаційних центрів.

Учасники круглого столу поділились своїми наробками з організації навчання зазначеної категорії дітей. Також були виокремленні проблемні питання. А саме: оформлення особистих документів учнів-випускників інтернатних та спеціалізованих закладів до вступу у ПТНЗ, медичні допуски, оформлення пенсій, інвалідності, медичний патронаж, наявність психолого-педагогічних характеристик.

Під час обговорення сформовано підходи щодо вирішення проблемних питань.

Учасники круглого столу прийняли рекомендації щодо мультидисциплінарного підходу в організації навчання дітей-інвалідів, учнів з особливими потребами, які будуть допрацьовані з урахуванням зауважень та направлені до ПТНЗ області.

В.М. Василиненко, директор навчально-методичного центру професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області