Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області

Вивчаємо шляхи накопичення інформаційними ресурсами бібліотечних фондів ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини

Згідно з планом роботи НМЦ ПТО відбувся вебінар бібліотекарів ЗП(ПТ)О області «Бібліотечний фонд; накопичення, використання інформаційних ресурсів в умовах дистанційного навчання».

Відповідно до моніторингу звітів бібліотекарів щодо поповнення бібліотечного фонду актуальними інформаційними ресурсами учасникам вебінару пропоновані шляхи осучаснення баз даних бібліотеки для гідного обслуго- вування користувачів. Також слухачів ознайомлено з різними формами доступу до фонду та електронних ресурсів бібліотеки.

Досвідчені бібліотекарі презентували власний досвід роботи з зазначеної тематики. Була представлена практична робота бібліотекаря з оновлення та осучаснення бібліотечного фонду за допомогою вдалого використання ІКТ. Важливим висновком ознайомлення слухачів з досвідом виступаючих колег є ствердження, що якісне інформаційне забезпечення користувачів сприяє підвищенню рівня професійної компетентності здобувачів освіти.

В обговоренні питання щодо популяризації можливостями  бібліотеки державних та професійних свят бібліотекарі розповіли про підготовлені ними різноманітні заходи щодо  відзначення знаменних дат України.

Для покращення комунікації зі здобувачами освіти в умовах дистанційного навчання на вебінарі фахівцями обласної наукової бібліотеки презентовано матеріал «Соціальні мережі –незамінний інструмент комунікації (рекомендації, ресурси)». Впевнені, що отримана інформація буде в нагоді бібліотекарям щодо контактування з користувачами.

На сайті НМЦ ПТО у розділі  «Електронна бібліотека методичних напрацювань», підрозділ «Бібліотечна робота» для бібліотекарів розміщено інформаційні матеріали проведеного вебінару.

Вважаємо, що висвітлена на вебінарі інформація сприятиме формуванню сучасного бібліотекаря та удосконаленню його роботи.

Любов Олійник