Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області

Синергія освіти та бізнесу: шукаємо ефективні моделі співпраці

10 квітня 2025 року відбулося онлайн-засідання педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного напрямку. Ключовими темами зустрічі стали питання забезпечення безперервності роботи закладів професійної (професійно-технічної) освіти та поглиблення співпраці з бізнесом.

Учасники засідання зосередили увагу на двох основних напрямках:

  • Розвиток освіти дорослих: Обговорювалися шляхи розширення можливостей для навчання та перекваліфікації дорослого населення. Наголосили, що активна робота з дорослими є запорукою стабільного розвитку закладів П(ПТ)О в майбутньому. Особливий інтерес викликав досвід співпраці з центрами зайнятості населення у цьому напрямку.
  • Розвиток дуальної освіти: Цей формат навчання, що поєднує теорію в освітньому закладі з практикою на підприємстві, був визнаний ефективним інструментом для налагодження міцних партнерських зв'язків з бізнесом та підготовки кваліфікованих кадрів, які відповідають сучасним вимогам виробництва.

Під час засідання представники різних закладів професійної освіти поділилися своїми напрацюваннями:

  • Був представлений успішний досвід співпраці з центрами зайнятості населення у сфері освіти дорослих, що сприяє працевлаштуванню та професійному зростанню громадян.
  • Відбулася презентація нового навчально-практичного центру (НПЦ) ДПТНЗ «Дніпровський центр професійно-технічної освіти» «Сучасні інтегровані технології обробки матеріалів та виготовлення деталей». Цей сучасний центр відкриває нові можливості для підготовки висококваліфікованих фахівців з використанням передових технологій.
  • Були розглянуті конкретні приклади впровадження дуальної освіти як ефективного механізму партнерства між освітніми закладами та підприємствами машинобудівної галузі.

Активна участь в обговоренні засвідчило зацікавленість педагогічної спільноти у впровадженні інноваційних підходів до організації освітнього процесу та активній взаємодії з партнерами ринку праці.

 

Вікторія Ключник

Зображення