- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Тренінг «Штучний інтелект в професійній освіті» для педагогічних працівників КПГЕМЛ
Методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області провела тренінг «Штучний інтелект в професійній освіті» для педагогічних працівників Криворізького професійного гірничо-електромеханічного ліцею.
До навчання долучилися 23 учасника, зокрема адміністрація закладу на чолі з директором. Програма тренінгу була спрямована на ознайомлення педагогів з потенціалом застосування штучного інтелекту у професійній освіті та розвиток навичок роботи з сучасними цифровими інструментами.
Учасники отримали знання щодо:
- актуальних можливостей використання ШІ в освіті;
- принципів безпечної роботи з платформами ChatGPT, Gemini, Copilot;
- створення ефективних запитів для генерації контенту;
- практичного застосування ШІ для створення текстових та візуальних матеріалів (зокрема через Microsoft Bing та Gamma.app).
Особливу увагу було приділено інтерактивним завданням та опрацюванню кейсів із реального досвіду впровадження ШІ у навчальний процес. Завершальним етапом стало виконання індивідуального завдання: розробка навчального матеріалу з використанням інструментів ШІ.
Проведення цього тренінгу свідчить про зростаючий інтерес педагогічної спільноти до цифрових інновацій та підтверджує готовність закладів професійної освіти до впровадження сучасних технологій в освітній процес.
Тетяна МАВДРИК

