- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Школа розвитку ІТ-компетентностей: нові інструменти для ефективного онлайн-навчання
На четвертому занятті Школи розвитку ІТ-компетентностей педагоги зробили черговий крок у напрямку вдосконалення своїх цифрових навичок. Цього разу фокус був спрямований на створення інтерактивних навчальних матеріалів, які дозволяють зробити освітній процес більш динамічним, цікавим та ефективним.
Розширення арсеналу інструментів: Quizizz, Formative, Flippity, Online Test Pad, МАЙСТЕР-ТЕСТ, Learningapps, Wooclap, Socrative та інш.
Учасники Школи детально ознайомилися з сучасними платформами для розробки онлайн-тестів та анкет. Ці інструменти відкривають широкі можливості для: формувального оцінювання (оперативно отримувати зворотний зв’язок про рівень засвоєння матеріалу кожним учнем); індивідуалізації навчання (створювати завдання різного рівня складності, враховуючи особливості кожного здобувача освіти); залучення учнів до освітнього процесу (перетворювати традиційні тести на цікаві інтерактивні вправи).
Окрему увагу було приділено платформі Edpuzzle. Педагоги дізналися, як використовувати цей інструмент для: створення інтерактивних відеоуроків (додавання запитань, завдань, анотацій до відеоматеріалів); диференціації навчання (створення різних версій відео для учнів з різним рівнем підготовки); залучення здобувачів освіти до активної роботи (спонукання учнів до обговорення та аналізу відеоматеріалу).
На завершення заняття кожен педагог отримав завдання створити власне інтерактивне відео. Це дозволить закріпити теоретичні знання та розробити авторські навчальні матеріали, які можна використовувати у власній педагогічній діяльності.
Тетяна МАВДРИК