- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
МАЙСТЕР-КЛАС ДЛЯ ФІЛОЛОГІВ
У Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти відбувся майстер-клас «Кластер – один із методів критичного мислення» . Учасниками були філологи ЗП(ПТ)О. Актуальність обраної проблеми зумовлена, з одного боку, її соціальною значущістю і відповідністю сучасним вимогам освіти: важливістю формування уміння мислити, аналізувати, формулювати самостійні судження, вступати в діалог та співпрацювати; з іншого, - недостатнім опрацюванням проблеми кластера як одного із методів формування критичного мислення здобувачів освіти на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури в теоретичних і практичних аспектах та необхідності створення дієвої методики, здатної вирішити цю проблему.
Учасникам майстер-класу представлено розуміння реалізації технології критичного мислення через метод «кластер» на різних етапах уроку й вивчення художнього твору та зразки створення кластерів і надпредметні уміння, які формуються у здобувачів освіти під час цієї діяльності. Окрім того, філологи розглянули наукові засади проблеми застосування методу і практичне переосмислення інформації через графічні схеми та таблиці на прикладі вивчення творчості І.Франка, М.Коцюбинського, Пауло Коельйо та рівень деталізації кластера, а також можливість індивідуальної, парної, групової і колективної роботи, що створює психологічний комфорт у освітньому процесі та переваги роботи над кластером.
На завершення заходу присутні отримали поради щодо складання кластера - конспекту уроку та використання методу в позаурочній роботі.
Тамара Кузь