- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Від теорії до практики: друге заняття Школи розвитку ІТ-компетентності
Сучасна освіта вимагає від педагогів постійного пошуку нових методів і прийомів, які б робили освітній процес цікавим та ефективним. Інтерактивні вправи, завдяки своїй ігровій формі, стають їм незамінними помічниками у досягненні цієї мети.
Під час другого заняття Школи розвитку ІТ-компетентності педагоги мали змогу ознайомитися з різноманітними онлайн-платформами, такими як Kahoot, LearningApps, wordcloud, rebus та wordwall. Ці платформи дозволяють створювати цікаві та різноманітні інтерактивні завдання, що допоможе педагогам в повній мірі використовувати потенціал інтерактивних технологій.
Особливу увагу було приділено платформі Kahoot, яка є потужним інструментом для створення вікторин, квестів та інших інтерактивних форматів. Учасники Школи не лише ознайомилися з теоретичними основами роботи з цією платформою, але й мали змогу на практиці перевірити її можливості, взявши участь у вікторині, створеній на платформі Kahoot та проведеній Вікторією Листопад, методистом ЗДЦПТО.
Під час практичної частини заняття було проведено майстер-класи зі створення кросвордів, ребусів, анаграм та хмар слів за допомогою різних додатків. Педагоги переконалися, що створення інтерактивних вправ – це не складно, а цікаво та творчо.
За результатами заняття, учасники отримали домашнє завдання – створити власні «кахути». Це дозволить їм закріпити отримані знання та застосувати їх на практиці у власній педагогічній діяльності.
Тетяна МАВДРИК
