- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
«Підбито підсумки Року навичок в Україні»
На національному рівні за участі представників Європейського Союзу, Європейського фонду освіти (ЄФО), Національного агентства кваліфікацій України (НАКУ), представників закладів освіти підбито підсумки Року навичок в Україні.
Представниками НАКУ оприлюднено результати цього заходу, а саме:
- Затверджено 358 професійних стандартів;
- Присвоєно (підтверджено) професійний рівень 40 тис осіб;
- Зареєстровано 130 експертів НАКУ;
- Заведено Реєстр кваліфікацій.
Особливу увагу приділено формуванню компетенцій:
- З зеленої енергетики;
- Навчанню молоді;
- Гендерній рівності;
- Євроінтеграції.
Представником ЄФО привернуто увагу до значимості освіти дорослих та проблемності цього питання в Україні. В Україні навчається лише 0,5% дорослого населення, в той час - в ЄС 11,9%.
Представниками освіти продемонстровано заходи в рамках Року навичок в Україні. А саме в професійній (професійно-технічній) освіті, вищій та фаховій передвищій освіті.
Предметом дій, причетних до формування трудового потенціалу в Україні є обов’язки щодо інтеграції України в ЄС. А саме необхідно:
- Забезпечити визнання кваліфікацій ЄС відповідно НРК;
- Гармонізувати Класифікатор професій України з ISCO-08;
- Сформувати політику щодо регульованих професій;
- Упровадити мікро-кваліфікації як інструментарій навчання населення впродовж життя.
Зрозуміло, перелічені завдання зобов’язують усіх причетних до процесу формування трудового потенціалу як на національному, так і на регіональному рівнях здійснювати реформаторську роботу, що прискорить входження України В ЄС та буде сприяти зміцненню економіки держави, як вкрай важливого інструменту сприяння обороноздатності, прискорення Перемоги та відновлення зруйнованого агресором.
Віктор Василиненко