Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Дніпропетровській області

НАЦІОНАЛЬНИЙ EDCAMP ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024 «НА ПЕРЕТИНІ СВОБОДИ Й ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ»

Методисти навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Дніпропетровщини взяли участь у цікавій події для освітян - Національному EdCamp ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024 «На перетині свободи й відповідальності» від EdCamp Ukraine .

Протягом чотирьох днів вони ознайомилися з особливостями творчого, раціонального, соціального та екзистенційного інтелектів. На заході було надано інформацію, яка допоможе у плануванні індивідуальної траєкторії розвитку й підсиленні стійкості під час війни. Великий інтерес викликали сесії про м'які і тверді навички з Тедом Дінтерсмітом і Андреасом Шляйхером, презентація першого тому ДоСЕН про українське учнівство з Лілією Гриневич, Русланом Гураком і Андреасом Шляйхером Цікавими були питання щодо результатів експерименту з упровадження програми СЕЕН і освітніх компонентів для ЗВО з Райдером Делалоє, Катериною Журбою, Оксаною Мартинюк, Євгенією Смірновою, Іриною Хроменко і Свеном Штабротом; про створення освітнього середовища, сприятливого для формування соціально-емоційних навичок з Пунам Борою, Марком Ґрінберґом, Стефані Джонс, Тайроном Мартінес-Блеком і Андреасом Шляйхером, а також про пілотування Освітньої платформи «ПОВІР» з Сергієм Бабаком, Сергієм Колебошиним, Наталією Софій і Конні Фортунато та про те, чого ми можемо повчитися у Сінгапуру, Фінляндії і Німеччини.

На Національному EdCamp ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024  було презентовано Міжнародні дослідження TALIS+ і відкриття Центру освітніх досліджень у співпраці з Харківським національним університетом імені В. Н. Каразіна.

Особливий інтерес викликала панельна дискусія щодо освітньої політики з реінтеграції українського учнівства на деокупованих територіях і за кордоном та експертна паралель про нашу українськість.

Дослідження про відповідальність, свободу, стійкість, зростання та інтелекти зроблені, глибинні сенси стійкості й внутрішні чесноти, які підтримуватимуть освітянські спільноти і сприятимуть змінам на місцях визначено, завдання в галузі освіти на 2024-2025 навчальний рік поставлено. Працюємо по-новому, бо в часи криз і невизначеності дуже важливі цінності, які згуртовують нашу спільноту.

Тамара КУЗЬ