- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Засідання обласної секції філологів ЗП(ПТ)О
Прокачати свої заняття через застосування ключових компетентностей 21 століття (спілкування і співпрацю, креативність, критичне мислення, цифрову компетентність) на дистанційному марафоні ідей за планом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Дніпропетровщини зібралися на засідання обласної секції викладачі української мови і літератури та зарубіжної літератури.
З педагогічною спільнотою філологів ЗП(ПТ)О пошуком своїх ідейподілились Єгорова Н.М.( Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей), Есаулко О.О.(Нікопольський центр професійної освіти), Нітченко Л.Л. і Красота Л.М. (Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування), Носачова Т.С. (Криворізький центр професійної освіти робітничих кадрів торгівлі та ресторанного сервісу), Петрова О.Ю. (Криворізький професійний гірничо-металургійний ліцей), та Шульц А.М. (Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу). Вони висвітлили актуальні питання організації критичного мислення на уроках, підготовки до Національного мультимедійного тесту, розвитку пізнавальної активності, методичні аспекти створення електронних демонстраційних матеріалів засобами цифрових платформ, продемонстрували власно створені практикуми й навчально-методичні посібники.
На шляху модернізації підготовки конкурентоздатного педагога захід сприяв обміну досвідом, поширенню інноваційних ідей та пошуку нових шляхів підвищення якості освіти. Педагоги отримали кваліфіковані консультації, інформацію про новації в освітньому процесі і прогресивні проекти.
Тож бажаємо всім викладачам словесності плідної роботи й чекаємо нових цікавих ідей. Будьте натхненними і надихайте інших! Нехай всі ваші задуми будуть втілені!
Тамара КУЗЬ