- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
МОВА ЯК ПОКАЗНИК САМОІФДЕНТИФІКАЦІЇ
У межах угоди про співпрацю Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти з Дніпровською академією неперервної освіти для філологів 29 закладів професійної (професійно-технічної) освіти проведено тренінг «Мова як показник самоідентифікації».
У заході взяли участь Сухоніс Ф.А. - український письменник, член Національної спілки письменників України, журналіст, телеведучий і дослідник української діаспори в США, Безена І.М. - завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти, доцент, кандидат філософських наук та Богатирьова Т.М. - старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти. Тренером заходу була Федіна О.В. - доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти, кандидат філологічних наук, українська письменниця, член Національної спілки письменників України.
Упродовж заходу спілкувалися про мову, яка пронизуючи буття людини, виражає світоглядні орієнтації особистості, її ролі як засобу комунікації, ознаки самозбереження та самоідентифікації.
Тренінг орієнтований на підвищення професійних навичок викладачів української мови і літератури. У практичній частині розглядали мовні покручі, вживання фемінітивів у діловому мовленні, невідомі приказки, невербальну лексику, літературні казки світу та їхній зв'язок з Україною і доброчесність.
Завершився тренінг виконанням вправ щодо визначення емоційного ресурсу педагогів та професійного вигорання.
Тамара КУЗЬ
