- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Розпочато інтерактивний тренінг для педагогів: фокус на сучасні підходи до оцінювання професійної кваліфікації
07 квітня стартував інтерактивний тренінг для педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти області, що проводить НМЦ ПТО у Дніпропетровській області. У заході взяли участь 40 освітян, які попередньо зареєструвались і виявили зацікавленість у вдосконаленні підходів до оцінювання кваліфікації здобувачів освіти.
Метою тренінгу є оновлення практики оцінювання знань, умінь і компетентностей здобувачів освіти, ознайомлення з інноваційними методами та інструментами, що відповідають сучасним вимогам до професійної підготовки.
Під час першого заняття методист НМЦ ПТО Мавдрик Т.М. акцентувала увагу учасників на особливостях створення тестових завдань різних рівнів складності, зокрема тих, що спрямовані на розвиток професійних компетентностей. У практичній частині заняття розглядалося створення тестів із множинним вибором та завдань на коротку відповідь. Також була розглянута можливість застосування таксономії Блума як інструменту формування якісного оцінювання. У якості домашнього завдання педагоги отримали завдання — розробити власні тестові завдання відповідно до розглянутих підходів.
Попереду ще два заняття, під час яких педагоги зможуть продовжити роботу над вдосконаленням навичок оцінювання та обміну досвідом. По завершенню всі учасники отримають сертифікати про підвищення кваліфікації (30 годин).
Інтерактивний формат навчання, активна участь і зосередження на практичних аспектах дозволяють учасникам не лише опанувати нові знання, а й адаптувати їх до своєї професійної діяльності. Це, у свою чергу, сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців і відповідатиме потребам ринку праці.
Тетяна МАВДРИК
