- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Реалізація проекта з роботодавцями Німеччини продовжується
На черговому вебінарі, проведеного німецькими фахівцями, підбито підсумки реалізації українсько-німецького міні-проєкту «Впровадження досвіду Німеччини з використання учнівських місць на підприємствах як складова дуального навчання» за 2023 рік.
Представниками навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області продемонстровано учасникам вебінару позитивні напрацювання та результати використання учнівських місць при запровадженні дуального навчання, привернуто увагу до проблем створення таких навчальних елементів та їх використання.
За прийнятим рішення експертів Німеччини проєкт продовжено до кінця першого кварталу 2024 року, проєктом передбачено конкретні кроки щодо поглибленого вивчення досвіду Німеччини саме зі створення та використання учнівських місць при навчанні робітничих кадрів для малого та середнього бізнесу. Саме з цього напряму в нашому регіоні існує найбільше проблем при застосуванні дуального навчання.
Сподіваємось, що завдяки реалізації проєкту вдасться більш оперативно і якісно розв’язувати проблеми з опанування здобувачами освіти умінь та навичок при запровадженні дуальної форми навчання.
В.М. Василиненко