- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Засідання творчої групи з розробки орієнтовної освітньої програми з професії 7132 «Лицювальник-плиточник»
З метою надання закладам професійної (професійно-технічної) освіти методичної допомоги при розробці освітньої програми з професії 7129 «Лицювальник-плиточник» за новим державним освітнім стандартом ДОС 7132.F.43.33-24 затвердженого наказом МОН від 08.03.2024 № 289, та робочого навчального плану на наступний навчальний рік 10 квітня було проведено засідання творчої групи з розробки орієнтовної освітньої програми з даної професії.
Членами творчої групи є: методист НМЦ ПТО, педпрацівники Центру підготовки та перепідготовки робітничих кадрів №1, Інгулецького професійного ліцею, ДПТНЗ "Кам'янський центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівництва та автотранспорту", Кам’янського професійного ліцею.
Під час онлайн-засідання було обговорено перелік та опис ключових компетентностей за професією, перелік 1-3 результатів навчання, які передбачають здобуття освіти для первинної професійної підготовки першого рівня освітньої кваліфікації (3 (2-3)-го розряду).
Визначені наступні кроки: доопрацювати перелік та опис ключових компетентностей; заповнити таблицю відповідності ключових компетентностей навчальним предметам; розробити опис результатів навчання для кожної ключової та професійної компетентності.
Тетяна МАВДРИК