- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
ТВОРЧИЙ СТАРТ ФІЛОЛОГІВ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти Дніпропетровщини розпочато роботу творчих груп філологів щодо створення відеоконтенту за новим українським правописом та збірника завдань з української мови за професійним спрямуванням. До складу груп увійшли викладачі української мови і літератури Кам’янського вищого професійного училища, Західно-Донбаського професійного ліцею, Васильківського професійно-технічного училища, Покровського вищого професійного училища, Дніпровського регіонального центру професійно-технічної освіти, Покровського центру підготовки і перепідготовки робітничих кадрів, Західно-Дніпровського центру професійно-технічної освіти, Професійно-технічного училища №81 та Професійно-технічного училища №88.
Творчі групи філологів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Дніпропетровщини працюють за принципом слів індійського професора філософії Ошо: «Творчість – це завжди ризик. Творчі люди – хоробрі. Вони не бояться бути не схожими на інших. Вони ризикують і створюють те, чого раніше не було».
Отож, створені методичні продукти будуть не тільки вдалим способом удосконалити професійну компетентність викладачів, а й розвиватимуть комунікативну компетенцію здобувачів освіти.
Тамара КУЗЬ