- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
На Дніпропетровщині реалізується проект SEQUA «Швидкі навички до працевлаштування» у рамках програми GIZ «SKILLS 4 RECOVERY»
Професійна (професійно-технічна) освіта Дніпропетровщини останні два роки була досить активною в реалізації багатьох міжнародних проектів, спрямованих на застосування нових, сучасних, актуальних для воєнного часу форм підготовки робітничих кадрів.
Саме це стало підґрунтям запрошення нашої області до участі в новому проекті SEQUA «Швидкі навички до працевлаштування» у рамках програми GIZ «SKILLS 4 RECOVERY».
Проект, який триватиме у м. Києві, Дніпропетровській, Полтавській та Львівській областях до 01.06.2024, має на меті проведення короткострокових курсів з професійно-технічного навчання безробітних із числа внутрішньо переміщених осіб, колишніх учасників бойових дій, осіб з інвалідністю та жінок для їх реінтеграція в виробничий процес на підприємствах, організаціях, в приватному секторі.
Проєктом також передбачено підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О Дніпропетровської, Львівської, Полтавської областей та міста Києва, які забезпечують навчання груп в рамках проєкту SEQUA.
Перша група із 34 педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О) 3 областей та м. Києва на базі німецького AEVO та навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області у січні 2024 року пройшла навчання з освітнього контенту в обсязі 24 години за двома модулями, які передбачали опанування законодавчої бази України та набуття досвіду дуального навчання в Німеччині.
За підсумками навчання всі учасники отримали сертифікати щодо можливості впровадження нових навичок у професійну практику, сприяння взаємному зростанню та розвитку сфери професійно-технічної освіти в Україні.
В Дніпропетровській області до реалізації проєкту долучились 6 ЗП(ПТ)О:
- Дніпровський центр професійно-технічної освіти – 3 групи з професій: газоелектрозварювальник, електромонтер з ремонту та обслуговування електрообладнання, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів;
- Дніпровський центр професійної освіти – 2 групи з професії кравець;
- Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості – 2 групи з професій: водій навантажувача, молодша медична сестра із догляду за хворими:
- КЗ ПТУ №2 ДМР – 1 група з професії токар;
- Кам’янський професіональний ліцей – 1 група з професії газоелектрозварювальник;
- Західно-Дніпровський центр професійно-технічної освіти – 1 група з професії тракторист.
На сьогодні всі ЗП(ПТ)О почали заняття в 10 групах, в яких залучено 136 слухачів. По завершенню короткострокових курсів усім слухачам буде видано свідоцтво про освіту з подальшим працевлаштуванням.
Завершення зазначених курсів стане не просто підбиттям підсумків навчання, але й початком нового професійного етапу для всіх учасників щодо впровадження нових навичок у професійну практику та сприяння взаємному зростанню та розвитку сфери професійно-технічної освіти в Україні.
Сподіваємося, що проект повинен стати початком його масштабного застосування з користування досвідом розроблених короткострокових навчальних планів для навчання дорослого населення зі здешевленими витратами, залученням небюджетних коштів для навчальних цілей, застосування дуальної форми навчання.
Сергій Федоренко