- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Розпочато дистанційний курс для педагогів за програмою ЄС «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України»
Відповідно плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти за заявками педагогічних працівників ЗП(ПТ)О області розпочато дистанційний курс для педагогів за програмою ЄС «EU4Skills: Кращі навички для сучасної України».
Цей курс спрямований на розвиток професійних компетенцій та підвищення якості освіти відповідно до європейських стандартів.
Програма курсу передбачає тренінгове заняття «Моя педагогічна ідентичність», яке відбулося в онлайн-режимі 15 лютого 2024 року. Педагоги мали можливість розкрити потенціал самопізнання та самооцінки, щоб краще зрозуміти свої власні сили та слабкі сторони в професійній діяльності; визначити свої цілі та вибрати шлях до досягнення успіху.
Протягом наступного тижня слухачі курсу будуть вивчати передові європейські методики та стратегії у сфері педагогіки та професійної освіти, а саме, опановувати інноваційні освітні процеси, які відбуваються в ПТО:
- перехід до компетентнісно-орієнтовної П(ПТ)О;
- планування навчання на основі компетентностей;
- підходи і методики, що орієнтовані на здобувача освіти;
- компетентність професійного розвитку;
- освітні процеси та віртуальні середовища;
- діджиталізація освіти тощо.
Тетяна Мавдрик