МЕТА ЯК ПОКАЗНИК ЦІЛІСНОСТІ
30 листопада на базі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти відбулося засідання обласної творчої лабораторії викладачів та майстрів виробничого навчання перукарської справи на тему: “Оновлення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій, як пріоритетний напрямок в методичній роботі педагогічних працівників”, метою якого було визначення основних умов розвитку професійної та творчої індивідуальності учнів та подальше впровадження новітніх педагогічних та виробничих технологій в навчальний процес.
На виконання стратегічних напрямків розвитку професійно-технічної освіти, стосовно створення навчально-методичних комплексів з впровадження нових технологій виробництва, кожен з навчальних закладів протягом року працював над розробкою та випробуванням інструкцій до лабораторно-практичних робіт. Результатом роботи стали: зошит для лабораторно-практичних робіт для підготовки перукарів кваліфікація – перукар, автор: методист НМЦПТО Гришаєва О.В., кваліфікація перукар 2 класу – творча група викладачів МЦППВ, КНВЦ; кваліфікація перукар 1класу (І частина) – викладач ДЦПО Єсюкова О.В. Всі робочі зошити отримали схвальні відгуки і запропоновані до роботи в навчальному процесі при викладанні перукарської справи та проведенні уроків виробничого навчання.
В другій частині засідання обговорили питання організаційно – методичного супроводу проведення обласної Internet - олімпіади серед учнів ПТНЗ області з спецпредметів для підготовки перукарів; обговорили основні вимоги до проведення ДКА, а саме до оформлення письмової кваліфікації роботи учнями та розробки переліку пробних кваліфікаційних завдань з професійно-практичної підготовки. Викладач МЦППВ Огар А.В. поділилася досвідом роботи в організації та підготовці учнів до конкурсів професійної майстерності. Розповіла про гарні результати участі учнів у V Ювілейному фестивалі перукарського мистецтва «YOURHAIRAWORDS», який відбувся 15 жовтня 2011р. в м Києві.
Під час проведення секції присутні дійшли одностайного висновку:
- активізувати роботу методичних комісій ПТНЗ області щодо опрацювання всіх наданих рекомендацій по організаційно-методичного супроводу процесу викладання;
- про високу результативність навчання з використанням новітніх інформаційних технологій та мультимедійних засобів навчання;
- про впровадження в роботу зошитів для лабораторно-практичних робіт з перукарської справи;
- прийняли, на подальше, формою проведення методичних секцій та засідань творчої лабораторії майстер-класи, як головний засіб передачі професійної інноватики та концептуальної нової ідеї власних (авторських) педагогічних систем.
По закінченні роботи учасники отримали методичні та практичні матеріали з теми семінару.
Методист НМЦПТО Гришаєва Олена