Впровадження науково-дослідної роботи в ПТНЗ Дніпропетровської області
Міністерством освіти і науки України визначено як одним із головних пріоритетів модернізації профтехосвіти є інноваційна діяльність, яка спрямована на поєднання науки і практичного досвіду, впровадження в освітню діяльність ПТНЗ сучасних наукових і технологічних досягнень. В області системно проводиться робота щодо залучення до екпериментально-дослідницької роботи педагогічних працівників та обдарованої учнівської молоді. В навчальних закладах профтехосвіти створено і функціонують 5 експериментальних майданчиків , стали аспірантами інститутів академії педагогічних наук України близько 10 педагогів, у малій академії педнаук навчається 9 учнів ПТНЗ. У рамках реалізації вищенаведених завдань 20-21 травня проведені дві всеукраїнські науково-практичні конференції.
20 травня на базі Міжрегіонального вищого професійного училища поліграфії та інформаційних технологій відбулася друга міжрегіональна науково-практична учнівська конференція ПТНЗ поліграфічного профілю «Взаємодія навчального закладу та ринку праці в дзеркалі професійних трансформацій», в якій прийняли участь представники інституту ПТО академії педагогічних наук України, обласної методичної служби, соціальні партнери, обласна служба зайнятості, учні та педагоги Дніпропетровської, Львівської, Харківської областей. Учнівська молодь презентувала свої науко-дослідні напрацювання з питань проведення маркетингових досліджень ринку праці, нових інформаційно-комунікативних технологій в освіті, досліджень в галузі енергозбереження, тощо.
21 травня на базі Дніпропетровського навчально-виробничого центру №2 відбулась науко-практична конференція «Формування професійної мобільності кваліфікованих робітників в ПТНЗ» за участю обласної адміністрації, науковців, замовників кадрів, педагогів ПТНЗ України.
За підсумками конференцій видані збірники науко-методичних матеріалів з досвіду роботи та наукових досліджень в даних галузях.
Робота з впровадження науково-дослідної діяльності в ПТНЗ області серед педагогів та учнів поширюється, підготовлено документи по створенню на базі навчальних закладів ще 3-х експериментальних майданчиків.