- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Стратегії та методи розвитку цифрової компетентності викладачів інформатики та ІТ
На обласній методичній секції викладачів інформатики та інформаційних технологій, що відбулася 5 грудня 2024 року, педагоги обговорили актуальні тренди цифрової освіти. Мета зустрічі: підвищити цифрову компетентність викладачів для ефективнішої роботи в умовах Нової української школи.
Викладач інформатики та інформаційних технологій КНВЦ детально роз’яснила, які цифрові компетенції необхідні сучасному вчителю. Було підкреслено важливість розуміння педагогічних можливостей цифрових інструментів, вміння критично оцінювати цифрові ресурси та забезпечувати цифрову безпеку в освітньому процесі.
Методист НМЦ ПТО поділилася світовим досвідом розвитку цифрової компетентності вчителів. Були представлені успішні практики, інноваційні підходи та електронні освітні ресурси, які можуть бути адаптовані до українського контексту.
Під час обміну досвідом викладачі ДЦПТО, ДПЗЛ поділилися як успішними кейсами використання цифрових технологій, так і викликами, з якими стикаються педагоги. Було визначено основні напрямки розвитку цифрової компетентності викладачів у регіоні: створення мережі підтримки, розроблення індивідуальних планів розвитку та забезпечення доступу до сучасних цифрових інструментів.
Секція стала платформою для обміну досвідом і кращими практиками в галузі цифрової освіти. Учасники отримали цінні знання та навички, необхідні для успішного використання цифрових технологій у навчанні.
Тетяна МАВДРИК
