- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
УЧАСТЬ НМЦ ПТО У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ У МАЙСТЕР-КЛАСІ «ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ М'ЯКИХ НАВИЧОК»
За ініціативи Університету менеджменту освіти НАПН України проведено майстер-клас «Ігрові технології у формуванні м'яких навичок».
До участі в майстер - класі долучилися близько 100 наукових працівників установ НАПН України, педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів освіти, стейхолдерів, роботодавців Вінницької, Дніпропетровської, Київської, Львівської, Сумської, Харківської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Донецької, Запорізької та інших областей.
На майстер – класі було обговорення таких питань: гейміфікація як сучасний напрям засвоєння інформації та формування soft skills при підготовці конкурентоздатних фахівців ресторанного господарства; формування soft skills на різних етапах уроку професійно-теоретичної підготовки; шляхи впровадження ігрових технологій для формування загально професійних компетентностей фахівців ресторанного господарства; роль штучного інтелекту у розвитку та сприянні формуванню мотиваційних навичок; онлайн-ігри JeopardyLabs та Bamboozle як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти ЗП(ПТ)О; дієві способи формування soft skills за допомогою інтерактивної платформи Worldwall.
Сподіваємось що участь у майстер-класі сприятиме розробленню нових ігрових технологій у створенні педагогом навчальних ситуацій, які допоможуть здобувачам освіти досягти успіху, стимулюють потяг до знань, бажання пізнавати нове, відшукати способи розв’язування нестандартного завдання тощо.
Алла ВАЩЕНКО