- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
ТРЕНІНГ ФІЛОЛОГІВ ЗП(ПТ)О
Сьогодні наша освіта перебуває в дуже складних умовах. Великої шкоди завдали війна й пандемія та педагоги працювали й робили все можливе, аби не зупинився процес навчання.
У таких реаліях учасники освітнього процесу зіткнулися із поняттями «освітні втрати», «втрати в навчанні», «освітні розриви», «прогалини в навчанні». Змиритися з цим неможливо, потрібно шукати шлях виходу із ситуації. Тож для 29 філологів ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини актуальним став тренінговий курс «Наздоженемо» у рамках реалізації проєкту Міністерства освіти і науки, створений ГС «Освіторія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. На базі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти курс провела для викладачів української мови і літератури сертифікована тренерка Дніпровської академії неперервної освіти Пасічник Л.В.
Питання подолання освітніх втрат здобувачів освіти нерозривно пов’язане з якісною організацією дистанційного та змішаного навчання. Упродовж навчання викладачі ознайомилися зі станом освітніх втрат у світі та в Україні, форматами виявлення освітніх втрат здобувачів освіти на рівні закладу, стратегіями подолання освітніх втрат, можливостями для психоемоційної підтримки здобувачів, діагностуванням сформованості їхньої компетентності, надолуженням навчальних втрат у навичках, дизайном навчання для подолання втрат та перевагами інтегрованого підходу.
Учасники дводенного тренінгового курсу здобули навички і знання про те, як краще діагностувати освітні втрати, як відрізнити свої дії залежно від кількості здобувачів з освітніми втратами, що у цьому напрямку може організувати педагог, заклад освіти, як з допомогою сучасного діагностичного інструментарію виявляти й долати навчальні втрати; визначення стратегії їх подолання на уроках. Під час рефлексії викладачами було зазначено практичність порад для застосування в роботі.
Тамара КУЗЬ