- Мапа сайту
- Новини
- Про нас
- Плани роботи
- Нормативно-правове забезпечення
- Новинки в сфері П(ПТ)О
- ERASMUS+
- П(ПТ)О Дніпропетровщини
- Електронна бібліотека методичних напрацювань
- Прогресивний педагогічний досвід
- Скринька педагогічної майстерності
- STEM - освіта в дії
- Бібліотечна робота
- Професійна підготовка
- Загальноосвітня підготовка
- Навчально-виховна робота
- Психологічна служба
- Експериментальні педагогічні майданчики
- Виставкова діяльність
- Матеріали масових заходів
- Управлінська, фінансово-господарська діяльність
- Захист України
- Інструменти ІТ для використання педагогами
- Збірник «Методичний вісник»
- Важливі події
- Профорієнтаційний термінал
- Дії в надзвичайній ситуації
- Моніторингові дослідження
- Методичний кабінет ЗП(ПТ)О
- Консультативна допомога
- Заходи інших установ
- Методичний фестиваль
Навчаємо організовувати дуальне навчання за німецьким досвідом
Визнання значимості застосування дуального навчання робітничих кадрів в сучасних умовах обмежених можливостей задоволення ринку праці є надзвичайно важливим.
Саме такий аргумент знаходить відображення в реалізації можливостей проєкту SEQUA «Швидкі навички до працевлаштування» за програмою GIZ Skills4Recovery, в рамках якого завершилось підготовка другої групи із числа учасників навчання дорослого населення на короткострокових курсах в Дніпропетровській, Львівській та Полтавській областях. Протягом 2-х тижнів 26 педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та наставників з підприємств опанували знання законодавчої і нормативної баз, що супроводжують дуальне навчання.
Відповідно до начального плану на першому етапі (Модуль 1) слухачі ознайомились з підходом вивчення завдань дуальної форми здобуття освіти в реаліях України, з якими ознайомили фахівці навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області.
На другому етапі (Модуль 2) фахівці професійно-технічної освіти Німеччини інформували про їх досвід та можливості його застосування в наших умовах. Слухачі ознайомились з підходом формування навчальних груп в Німеччині, змістом навчального процесу, роллю та обов’язками закладів освіти і підприємств, правами навченим професіям.
Сподіваємось, що слухачі курсів отримавши сертифікат про тренерські права можуть допомагати бажаючим організовувати навчання робітничим професіям за дуальною формою.
Віктор ВАСИЛИНЕНКО,
Сергій ФЕДОРЕНКО
