ПІДВИЩУЄМО ІНТЕРЕС ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ НОВІ МЕТОДИКИ ТА ПІДХОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ
Математична компетентність є однією з головних компетентностей, оволодіння якими дозволяє вирішувати різні проблеми в повсякденному, професійному, соціальному та особистому житті.
Що ж може змусити наших здобувачів замислитися над математичним
завданням? Лише інтерес до цього завдання. Як зацікавити математикою молодь, яка прийшла після школи до нас на навчання розглядалося на засіданні секції викладачів математики за темою: « Нові методики та підходи в організації роботи щодо підвищення інтересу здобувачів освіти до вивчення математики».
Учасників заходу ознайомили з новими технологіями й методиками для забезпечення дистанційного навчання на уроках математики, особливостями відкритого освітнього простору Нової української школи в умовах військового стану. Окреслили шляхи реалізації методичних підходів, скерованих на активізацію інтересу здобувачів та їх пізнавальної активності до вивчення математики.
Викладачі ДЦПТО, ЗДПЛ, КамВПУ поділилися досвідом щодо впровадження ефективних електронних освітніх ресурсів під час дистанційного навчання викладачем математики, професійної спрямованості уроків математики, як засобу формування життєвих компетентностей особистості, роботою з обдарованою молоддю.
Практичний психолог ЗДЦПТО розповіла про стрес як щоденний негативний досвід і способи його подолання.
На секції також розглянуто питання участі здобувачів освіти в І-ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад та інших Всеукраїнських конкурсах з математики, вимоги до методичної розробки на атестацію.
Обговорення питань заходу засвідчили, що у підвищенні інтересу здобувачів до вивчення математики особлива роль належить педагогу, його професійно-педагогічній компетентності, яка поєднує його знання, вміння, особистий досвід.
Матеріали з досвіду роботи будуть розміщені на сайті НМЦ ПТО за посиланням: https://nmc-pto.dp.ua/pmd_nmc.php
Ніна Сіренко

