Підвищення професійної компетентності педагога – запорука підвищення якості освіти
Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Як цього досягти і як викладачу оволодіти всіма складовими професійної компетентності розглядалося на засіданні секції викладачів фізики та астрономії за темою: «Підвищення професійної компетентності педагога – запорука підвищення якості освіти».
Учасників заходу ознайомили із основними аспектами щодо підвищення професійної компетентності педагога, формування ключових компетентностей здобувачів освіти відповідно до діючої навчальної програми з фізики і астрономії та особливостей відкритого освітнього простору Нової української школи в умовах військового стану. Окреслили шляхи реалізації методичних підходів, скерованих на активізацію мотивації здобувачів та їх пізнавальної активності до вивчення фізики та астрономії.
Викладачі ІПЛ, КПТМЛ, КЦППРКБА поділилися досвідом щодо оптимального використання інноваційних технологій на уроках фізики та астрономії, власними педагогiчними iдеями.
На секції також розглянуто питання участі здобувачів освіти в І-ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад та інших Всеукраїнських конкурсах з фізики, вимоги до методичної розробки на атестацію.
Обговорення питань заходу засвідчили, що у підвищенні якості освіти особлива роль належить педагогу, його професійно-педагогічній компетентності, яка поєднує його знання, вміння, особистий досвід. Матеріали з досвіду роботи будуть розміщені на сайті НМЦ ПТО за посиланням: https://nmc-pto.dp.ua/pmd_nmc.php



