Застосування в ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини новітніх інформаційних технологій на уроках інформатики як крок до цифровізації в освіті

 

         Для впровадження цифровізації в освітній процес, підвищення інфораційно-комунікаційної компетентності педагогів та відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області було проведено засідання секції викладачів інформатики та інформаційних технологій. 65 учасників вебінару з 53 ЗП(ПТ)О ознайомилися із  застосуванням нових інформаційних технологій на уроках інформатики та ІТ.

        Під час вебінару було акцентовано увагу на використання інтернет-платформ, сервісів, інструментів та комп’ютерних програм для підготовки та проведення уроків інформатики та ІТ в умовах дистанційного (змішаного) навчання. В ході вебінару зупинилися на особливостях інформаційної війни та проаналізовано застосування цифрових інструментів, можливості Google для інформаційної безпеки, кібербезпеки. Розглянули  можливості підвищення освітнього рівня викладачів через цифрову освіту у міжнародній мережевій академії Cisco НМЦ ПТО у Дніпропетровській області .             

Під час майстер-класу проведеного викладачем  Нікопольського професійного ліцею педагоги освоїли мождивості роботи в програмі Adobe After Effects по створенню навчального відео та живих фотографій, познайомилися з програмами по створенню навчальних коміксів.

Учасники вебінару ознайомилися з досвідом Марганецького професійного ліцею по роботі на платформі Microsoft Теаms під час змішаного(дистанційного)навчання та використанню сервісів WEB.2.0 на уроках інформатики. В ході проведеного майстер-класу педагоги опанували програму Sway (програма Microsoft Office) за допомогою якої можна легко створювати інтерактивні звіти, особисті історії, презентації. Навчилися працювати з  безкоштовним он-лайн редактором зображень Сrello та Wizer. Me-інструментом для створення інтерактивних робочих аркушів з метою реалізації технологій «перевернутого» уроку, формуючого оцінювання, змішаного навчання (інтерактивних робочих листів для практичної роботи або домашніх завдань, бланків для підсумкової оцінки, анкет і форм зворотного зв'язку), з сервісом Jigsawplanet, за допомогою якого можна створювати пазли та сервісом  Rebus1для створення навчальних ребусів.

 У викладачів сформувалося стійке переконання, що підвищення мотивації та якості знань здобувачів освіти залежить від осучаснення підходів до підготовки та проведення уроку, використання сучасних освітніх платформ, програм та сервісів на уроці .

 

Віктор ВАСИЛИНЕНКО

Директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області