АЛГОРИТМ ВІДНОВЛЕННЯ ДОКУМЕНТУ ПРО ПРОФЕСІЙНУ ОСВІТУ роз'яснення директорату професійної освіти МОН України

Ті, хто втратив або пошкодив документ про професійну освіту або додаток до нього, можуть відновити документи, звернувшись до закладу, який їх видав, із відповідною заявою.

Якщо заклад припинив свою діяльність - заяву потрібно адресувати до його правонаступника.

Інформацію про правонаступника можна дізнатися в
департаменті освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Якщо ж правонаступник відсутній, заяву потрібно подати в департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Вони мають визначити заклад, який замовить та видасть дублікат документа.

У заяві про виготовлення дубліката документа про професійну освіту потрібно зазначити:
1
   прізвище, ім’я та по батькові людини, на ім’я якої видано документ;
2
   місце проживання особи, на ім’я якої видано документ;
3
   телефон особи, на ім’я якої видано документ (за наявності);
4
   назву закладу освіти та рік його закінчення;
5
   назву документа, який втрачено/пошкоджено;
6
   причини втрати або пошкодження;
7
   інші відомості, які заявник вважає суттєвими для отримання дубліката.

Дублікат документа замовляється через Єдину державну електронну базу з питань освіти (ЄДЕБО).

Докладна інформація про процедуру виготовлення дублікатів також є в наказі МОН  № 387.

За інформацією з сайту МОН