Дистанційне  навчання здобувачів освіти з професій  зварювального виробництва

           Дистанційне навчання у різних закладах  професійної (професійно-технічної) освіти проходить  по-різному. Стандартизований підхід тут не спрацьовує. Наприклад, викладачі спец предметів працюють засобами: в Криворізькому професійному  транспортно-металургійному ліцеї (Мелешко С.А.)  - через портал «Дистанційне навчання»- dnkptml.at.ua.,  створений на сайті ліцею; в Криворізькому професійному ліцеї (Лаврінович Л.М.) - шляхом організації роботи у  віртуальних  групах  соц мережі - Viber, Facebook; в Криворізькому  професійному  будівельному ліцеї Сурніна Л. І. зосередила свою роботу  на  професійнім  блозі.

     А викладач КЦПОММ Чудасова Л.В. працює через  платформу для дистанційного навчання  ClassDojo . Вона  на платформі, створила  свій «Клас», розіслала здобувачам освіти  посилання на «Клас», та відправила у Viber-групу для спілкування. Учасники «Класу»   читають публікації викладача  в хронологічному порядку (схоже на звичну всім   стрічку новин у соцмережах), до матеріалів та завдань нею додаються  PDF-файли, посилання на вебресурси. Підготовлені роботи здобувачі освіти  приєднують  до  файлу або  фотографують і надсилають. Викладач оцінює, виконане завдання,  а здобувачі освіти можуть його коментувати. До цієї системи,  також можна приєднувати і батьків. Вони спостерігають в «Класі» за результатами навчання, та відгуками викладача. Саме так батьки під час дистанційного навчання, в динаміці, відстежують успішність своїх дітей .