Дистанційне навчання КПБЛ в умовах карантину

  На базі сайту Криворізького професійного ліцею було створено блогосферу http://www.kpbl.ucoz.ua . Схема  проста і  дієва. Управління виконавцями – це викладачі-тьютори, які всі пройшли курси дистанційного навчання навчально-методичного центру у Дніпропетровській області «Електронне портфоліо – індивідуальна траєкторія успіху педагога» і відповідні курси інших освітніх установ. Педагоги створили блоги, на яких розмістили  весь комплексно-методичний супровід ОДФ навчання http://kpbl.ucoz.ua/index/adresi_blogiv/0-67.  На сьогодні це 12 дієвих блогів викладачів, які оперативно діють в умовах карантину та 11 блогів майстрів виробничого навчання http://kpbl.ucoz.ua/index/adresi_blogiv_majstri_v_n/0-70

у Криворізькому професійному будівельному ліцеї.

ОДФ здійснюється для  таких професій: «Машиніст крана (кранівник), стропальник»; «Маляр, штукатур»; «Електрогазозварник, електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування»;  «Електрогазозварник, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах»;  «Електрогазозварник»; «Кухар, кондитер»; «Продавець продовольчих товарів, контролер-касир».

Впровадження дистанційного навчання реалізуємо також шляхом організації роботи навчального блогу та електронного класу, створених у Google – формі.

Під час карантинного режиму продовжують успішно працювати електронні класи, створені викладачами з професій «Машиніст крану (кранівник); стропальник» та «Електрогазозварник; (електрослюсар (слюсар) черговий та з ремонту устаткування».

До електронних класів завантажується, згідно розкладу,  теоретичний матеріал з предметів «Будова вантажопідіймальних кранів», «Технічне креслення», «Слюсарна справа», «Електроматеріалознавство».  До онлайн  співпраці запрошені здобувачі освіти  І та ІІ курсів, які систематично отримують   як індивідуальні завдання, так і завдання для групового опрацювання в онлайн режимі. Миттєвий експрес - моніторинг знань кожного учасника дистанційной освіти  з певної теми здійснюється шляхом онлайн - тестування. Таким чином, функціонування вищевказаних електронних класів надає можливість забезпечити інтерактивну взаємодію викладача та здобувачів освіти на різних етапах навчання та самостійної роботи.

Середенко-Рожко Л.А.,

методист Криворізького

професійного ліцею