Педагоги ЗП(ПТ)О Дніпропетровщини впроваджують сучасні технології навчання фізики

        Для підвищення якості навчання та покращення мотивації учнів до отримання знань, відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області було проведено засідання секції викладачів природничо-математичних дисциплін як  ««Калейдоскоп» методів та прийомів навчання фізики»» на базі Дніпровського професійного залізничного ліцею. В теоретичній частині заходу викладачі ознайомилися із особливостями викладання інтегрованого курсу « Фізика і астрономія» у 2018-2019 навчальному році за новими програмами, із складанням календарно-тематичних планів Було акцентовано увагу на проведенні фізичного експерименту,моделюванні, робототехніці, технічній творчості учнів, як ефективних елементах STEAM-навчання.Своїм досвідом підвищення мотивації учнів до навчання через технічну творчість, через запровадження активних форм і методів  навчання, застосування ігрових технологій поділилися викладачі фізики із Нікопольського центру професійної освіти, Західно-дніпровського центру професійно-технічної освіти, Апостолівського центру підготовки та перепідготовки робітничих кадрів.Про професійну спрямованість дидактичного забезпечення уроків фізики розповіла викладач Марганецького професійного ліцею. Про те як формують єдиний світогляд учнів через інтеграцію предметів та компетентностей познайомив викладач Вищого професійного училища № 75.

          В практичній частині учасники засідання секції  змогли побачити сучасні методи і форми проведення уроку відвідав експериментальний інтегрований урок фізики  та інформатики проведений викладачами Дніпровського професійного залізничного ліцею. На уроці відбувався захист дослідницько - експериментальних учнівських проектів з демонстрацією власно створених оптичних приладів, заповнення учнями «Ментальних карт».Більшість почутого в теоретичній частині засідання педагоги могли спостерігати під час уроку.

Учасники семінару переконані, що якість навчання, покращення мотивації учнів до отримання знань залежить від осучаснення підходів до підготовки та проведення уроку, використання сучасного інтерактивного дидактичного інструментарію на уроці та  зміни підходів до освіти.

В.М.Василиненко,

директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області