Дніпропетровщина пропонує нові підходи забезпечення педагогами професійної (професійно-технічної) освіти

Модернізація системи професійно (професійно-технічної) освіти, стурбованість роботодавців  дефіцитом робітничих кадрів мотивує усіх профтехосвітян шукати шляхи задоволення економіки сучасним трудовим потенціалом.

Визначенні проектом Концепції реалізації державної політики у сфері професійної освіти «Сучасна професійна освіта» три інструментарії вирішення проблем, привертають увагу до головної складової – педагогічних кадрів.

Саме з цього питання проведено  навчально-методичним центром ПТО у Дніпропетровській області опитування, збір пропозицій від ветеранів, профтехосвітян-практиків, роботодавців.

Зібрані матеріали обговорені на засіданні робочої групи до складу, якої ввійшли   представники  вищих  навчальних закладів, які зайняті на сьогодні  підготовкою педагогів ПТО, керівники закладів, практики, роботодавці.

За результатами сформовано бачення у форматі підбірки  «Історія, проблеми, мотивація змін та пропозицій щодо кадрового забезпечення системи професійної (професійно-технічної) освіти», яка складається із                 8 розділів:

- Історія кадрового забезпечення системи формування робітничих кадрів в Україні;

-  Головні проблеми забезпечення майстрами виробничого навчання;

-  Мотивація до формування нового зразка сучасного педагога професійної (професійно-технічної) освіти;

-  Бачення шляхів вирішення проблеми педагога професійної (професійно-технічної) освіти;

-  Атестація педагогічних кадрів професійної (професійно-технічної) освіти;

-  Організація роботи педагога професійної (професійно-технічної) освіти;

-  Оплата праці педагогам професійної (професійно-технічної) освіти;

-  Відзначення (стимулювання) педагогічної праці професійної (професійно-технічної) освіти.

Вважаємо, що напрацьоване може бути предметом широкого обговорення зазначеної проблеми в профтехосвітянському  просторі.

В.М.Василиненко,

директор НМЦ ПТО

у Дніпропетровській області